Ви знаходитесь:

Крим в іноземних ЗМІ за тиждень

Березень 13, 2017 13:18 0 632 QirimInfo
Звіт Freedom House про права людини в Криму, судовий процес України проти Росії в суді ООН, загадкова компанія отримала право на розвідування газу і нафти в Криму.

oilprice.com пише про загадкову нафтову компанію «Нові проекти», яка отримала право на розвідку нафти і газу в Криму. Видання повідомляє, що «Нові проекти» пов'язана із українським олігархом-втікачем Сергієм Курченком, який в даний момент проживає в Москві. Також, в статті говориться, що «Нові проекти» – приватна компанія, а приватним компаніям не дозволено досліджувати нафту і газ кримського шельфу. Проте, компанія отримала ліцензію на 30 років.

Видання резюмує, що за своїм виглядом «нові проекти» – типова компанія-прокладка. Використання її виглядає доцільним для Кремля, так як було б нерозумно вводити на кримський ринок Газпром або Роснефть, особливо коли стало ясно, що американсько-російські відносини навряд чи можуть розраховувати на швидку відлигу.

Компанія «Нові проекти» буде більш підходящим засобом для освоєння нафтогазових ресурсів півострова.

 

Independent згадує про черговий випад Дональда Трампа в сторону Барака Обами. На цей раз 45-й американський президент звинуватив свого попередника в слабкості, через яку Росія змогла анексувати український Крим.

Трамп написав в своєму Twitter: «Вісім років Росія перегравала Обаму, ставала сильнішою і сильнішою, забрала Крим і збільшила число ракет. Слабак!»

Independent нагадує, що Трамп уже не перший раз звинуватив Обаму в «здачі» Криму. Минулого місяця Дональд Трамп написав у Twitter: «Крим був узятий Росією під час перебування при владі адміністрації Обами. Чи був Обама занадто м'який до Росії?»

Такий коментар американського президента з’явився після того, як Росія наполягла на тому, що повертати окупований півострів не збирається, у відповідь на заяву Білого Дому про те, що Дональд Трамп чекає повернення Криму Україні.

 

New York Times розповідає історію створення російського пропагандистського телеканалу Russia Today. Автор відзначає роль RT в інформаційній війні проти України, і анексії Криму.

У статті наголошується, що за 12 років свого існування Russia Today перетворилася з інформагенства, яке розповідає про життя в Росії і ліпку пельменів, в машину російської пропаганди. Крім того, Кремль не шкодує грошей на своє дітище. За даними видання, бюджет RT на 2017 рік становить 323 мільйони доларів.

 

Freedom House звернули увагу на істотні скорочення прав свободи на півострові через 3 роки, після російської окупації. Міжнародна правозахисна організація виділила 5 основних аспектів обмеження прав людини в Криму: зрежисовані вибори, як ще одну спробу легітимізувати російську анексію півострова; репресії проти кримських татар, заборона Меджлісу і переслідування лідерів кримських татар. Організація наводить приклад викрадення Ервіна Ібрагімова, який зник у травні 2016 року, його доля до сих пір залишається невідомою; атмосфера страху (використання залякувань та утисків, щоб усунути будь-яку відкриту протидію приєднанню Криму до Росії і нинішньому уряду); примусова русифікація на шкоду іншим національностям; втрата свободи мирних зібрань, в тому числі обмеження прав ЛГБТ.

 

Boston globe з посиланням на Associated Press повідомляють про початок судового процесу в Міжнародному суді ООН, де розглядається справа України проти Росії. Головна мета позову – визнання, що Росія порушує договори про фінансування тероризму та расової дискримінації, зокрема щодо кримських татар на анексованому півострові.

«Це справа покаже чи може міжнародне право протистояти могутнім країнам, які ігнорують закон і не поважають права людини», - заявила заступник міністра закордонних справ Києва Олена Зеркаль.

 

У Newsweek говориться про намір перенесення президентських виборів в РФ на дату анексії Криму. Видання розповідає про те, як відбилася окупація півострова на рейтингу Володимира Путіна.

Вибори російського президента призначені на весну 2018 року, хоча парламент ще не затвердив дату виборів, і вона може бути перенесена, уточнює видання.

Однак Кремль ще не схвалив цю ідею; Прес-секретар Путіна Дмитро Пєсков повідомив «Інтерфаксу», що президент «розгляне ініціативу», але на даний момент «зі своєю позицією ще не визначився».

Поділитися у Соцмережах:
Додати коментар
0 коментарів